5 Mart 2014 Çarşamba

Blogumun Açılışı


Merhaba, İsmim Selin. Okuma ve yazma konusuna çok hevesliyim. Yeni olan her şeyi denemeyi seven alışveriş tutkunu biriyim. Kozmetik, yemek, moda, dekorasyon, kitap, film ve spora meraklıyım.


Blog yazmaya biraz özenerek başladım diyebilirim. Zaten internette bol bol blog okuyan biriydim ve sonunda ben de yazmaya karar verdim. Normalde de bol bol yazan ama yazılarımı kendime saklayan biriydim. Artık yazacağım yazıları paylaşıma da açmaya karar verdim.


Yakın bir zamanda blogumda güncel olaylara dair bilgileri, kozmetik dünyasına dair bilgiler, kitap yazarları hakkında düşüncelerim, önemli spor olayları gibi konular işleyeceğim. Alışveriş deneyimlerimin ağırlıkta olacağı blogumdan umarım sizler de kendinize bir şeyler çıkarabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder